28 Aralık 2015

Dantel Sehpa Örtüsü

Sevgili hanımlar dantel sehpa örtüsü örneğim var sizlere hemde örgü şeması ile birlikte..
Bu örneği çok beğeneceğiniz umuyorum.
Örneğimiz dantel örgü tekniği ile hazırlanmış
Malzemeleriniz ise dantel ipi ve tığ
dantel ipinizin kalınlığını siz ayarlayabilirsiniz.Ben dantel ipi  Anchor , Çapa , Altınbaş vs.. gibi markalar ile birçok dantel örgü yaptım ve iplerin kalitesinden eminim.Güvenlede sizlerede tavsiye edebilirim.
Evet efendim dantel neden örersinizki şimdiki ev eşyalarının buna hiç ihtiyacı yok diyenlere söyle cevap verebilirim.
Her eşya üzerindeki aksesuarları ile daha albenili ve daha hos görünebiliyor.Bu aksesuar neden dantel olmasın değilmi dostlar.
Ben artık size dantelimiz göstereyim ..
Bu örnekten oda takımı denilen takımlar hazırlayabilir veya supla olarak kullanabilirsiniz.
tercih size ait..



Dantelimiz oldukça göz alıcı sevgili hanımlar.Sizlerinde beğenip örmek istiyeceğiniz düşünerek yapılış şemasınıda aşağıda veriyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder